ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
  • Опубліковано: 24.05.2023, 16:15

ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

1. Найменування: Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація №2» Полтавської міської ради

2. Місцезнаходження: вул. Івана Мазепи, 30, м. Полтава, Полтавська область, 36040

3. Код ЄДРПОУ: 13961729

4. Категорія предмета закупівлі: Товар

5. Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: бензин марки А-95 згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 09130000-9 - Нафта і дистиляти

6. Дата оголошення: травень 2023 року

7. Процедура закупівлі: відкриті торги

8. Ідентифікатори в електронній системі публічних закупівель:

8.1. Ідентифікатор плану: UA-P-2023-05-23-003883-c

8.2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-23-012688-a

9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно із технічним завданням. Зазначено у додатку 5 до тендерної документації.

10. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Товар має відповідати вимогам технічних регламентів, зокрема Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013р. №927) та вимогам ДСТУ 7687:2015 (див. таблицю нижче "Вимоги щодо характеристик автомобільних бензинів"). Товар має супроводжуватись належним чином завіреною копією декларації відповідності та документу про якість (паспорт якості) палива. З метою досягнення раціонального використання коштів при здійсненні заправки паливом автотранспортної техніки та враховуючи наявність графіків виходу на маршрути авто транспорту Замовника, учасник процедури закупівлі має надати інформацію щодо розташування хоча б двох АЗС, відстань до кожної з яких не повинна перевищувати 3 кілометрів (по автодорогам найближчого сполучення) від юридичної адреси замовника, яка знаходиться за адресою по вул. Івана Мазепи, 30, м. Полтава, Полтавська область, 36040.

11. Строк виконання робіт: до 31.12.2023 року

12. Очікувана вартість предмета закупівлі: 959800,00 грн. (дев’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот гривень нуль копійок) (з ПДВ)

13. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із положенням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275.

14. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений згідно із Програмою розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2023 рік, затвердженої рішенням позачергової двадцять четвертої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання 10 березня 2023 року (зі змінами внесеними рішенням позачергової тридцять першої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 19 травня 2023 року).